vrijdag 20 september 2013

My new furbaby!



Sinds 2 weken heb ik een nieuw klein vriendje erbij (ik heb al een hond en een kat). Nijn! Een ongelooflijk schattig konijntje. Al jaren smeek ik mijn ouders om een konijn met elke keer als antwoord : NEE! Tot die ene dag dat ik een berichtje van mijn broertje kreeg of ik een konijntje wou hebben want een vriend van hem had er 5 van het konijn van zijn zusje. Na nog een paar pogingen mijn ouders over te halen mocht het nu eindelijk! Omdat Nijn toen nog maar net 2 weekjes oud was mocht hij nog niet bij mijn moeder weg, dus had ik alle tijd om een hok te regelen. Ik dacht die maak ik gewoon zelf... In mijn hoofd ging dit heel wat makkelijker dan in de praktijk dus van dat idee ben ik maar snel weer afgestapt. Toen vond ik op marktplaats een hok, precies wat ik in mijn hoofd had hoe ik mijn eigen hok ook wou maken! Meteen heb ik er op gereageerd en in het weekend heb ik hem meteen opgehaald. Hij was al gebruikt maar met een likje verf zou het weer net een nieuw hok zijn (dacht ik). Ik ging meteen naar de winkel om verf te halen. Wit en goud. De witte verf trok meteen in het hout en zag je niet meer en de goude verf werd zilver... toen is mijn vader de garage ingedoken en vond een mintgroene verf. Daarmee heb ik mijn hok beschildert en na een paar lagen over elkaar werd de 'zilvere' verf dan eindelijk goud. Het hok heeft niet helemaal de kleuren die ik in gedachten had maarja dit is ook wel geinig. Zo'n hok heeft tenminste niemand haha!




Toen was het eindelijk zover, Nijn kwam bijna. Het was zondag en ik zat lekker in huis met mijn moeder te praten toen mijn broertje in eens thuis kwam met zijn vriend en een grote doos! Ik wist het meteen, daar zit mijn Nijn in. Gillend rende ik naar buiten en ja hoor daar was hij dan. Een lief klein konijntje met zwarte oortjes, zwart omrande oogjes, een zwart 'snorretje' en fluffy haartjes die alle kanten opstonden. Ik was meteen verliefd.


-





Veel liefs,
XXX Chaaa & Nijn!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten