dinsdag 17 september 2013

Shoplog Kruidvat & Action!





Mijn moeder had vanmorgen lekker vrij van haar werk, het zonnetje scheen, dus besloten we om naar de 
Action te gaan. Gezellig samen (langer dan goed voor ons is) rondsnuffelen tussen alle hebbedingetjes. Heerlijk! We zijn ook nog even naar de Kruidvat geweest omdat ik nog een nieuwe mascara nodig had maar daar is het natuurlijk niet bij gebleven... Goed geslaagd zijn we weer naar huis gegaan en ik laat jullie meteen zien wat ik gehaald heb!

Enjoy!

   Kruidvat




Essence eyeshadowbase € 2,59
Essence 01 Coral calling € 2,50


Maybelline Volum' express The Falsies € 10,-
Maybelline Superstay 24H 021 Nude € 9,-


L'oréal Skin Perfection € 10,99




Action




Oliebrander + wax jasmijn € 0,79
5 xWax rode bes € 0,65


Hegron Pure & Nature Cleansing tonic € 1,49
Wella pro series treatment Moisture/Repair € 1,99 per stuk


Max lipstick Silky nude & Peach samen € 0,89
Max oogschaduw duo Creamy touch € 0,75


Max blusher € 0,99 per stuk
033 Brown, 031 Peach, 032 Rosewood, 868 Pink


Make-up organiser € 1,42 per stuk


Baseball vest € 8,95
Malliot zwart € 2,99
Thermoshirt zwart € 3,49


Ik hoop dat jullie dit een leuke shoplog vonden. Laat even een berichtje achter als jullie vaker zoiets willen zien of misschien een review willen van 1 (of meer) van de producten!

Veel liefs,
XXX Chaaa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten