maandag 23 september 2013

The Autumn Tag




Het is weer zover de herfst komt eraan. Kou, wind, regen, regen en nog eens regen. Maar lang niet alles aan de herfst is verschrikkelijk daarom is het (met uitzondering van het weer) een van mijn favoriete seizoenen. Deze leuke tag zag ik nu al een paar keer voorbij komen en ik besloot hem ook te doen onder het genoot van een heerlijk kopje thee dat nu weer dag en nacht gedronken word.

Enjoy!

                       For Autumn , What's your..

Favourite thing about it?

Het knusse gevoel dat je krijgt als het buiten koud en donker is, de gezelligheid met kaarsen, een lekkere boswandeling maken en sloffen kopen! Het eerste paar is al binnen.

Favourite drink?

Onze waterkoker draait weer overuren, want de hele dag word weer thee gedronken. Alle smaken komen langs maar vooral groene thee en appel-kaneel drink ik het liefst. Als extraatje een kop warme chocomel met slagroom!



Favourite scent/candle?

Alle kaarsen, geurstokjes, olie's die naar rode bessen of jasmijn ruiken!

Best lipstick?

Ik draag het hele jaar door nude lipsticks en vooral in de herfst! Op het moment draag ik vaak Silky nude van MAX met of een licht roze lipgloss of een licht bruine.


Go to moisturizer?

L'oréal Skin Perfection corrigerend serum. Ik draag een creme's omdat die mijn huid te vettig maken.

Go to colours for the eyes?

Smokey eyes met alle kleuren zwart, bruin of paars vind ik super mooi en draag ik vaak.


Favourite music?

Ik luister gewoon alle nummers die ik op dat moment mooi vind.



Favourite outfit to wear?

Dikke truien, warme vesten en sloffen all day every day!



Autumn treat?

Iets wat ik nog graag wil hebben deze herfst is een faux fur gilet en een mooie bordeauxrode broek! Iemand tips waar ik deze kan vinden? En zoals ieder jaar begint de zoektocht naar de perfecte winterjas weer.



Favourite place to be?

In het hoekje van de bank met een lekkere deken, een kop thee, kaarsjes aan een leuke film kijken!



Hoe meer herfst-tags ik lees hoe meer zin ik heb in de herfst! En hoe is dat bij jullie?

Veel liefs,
XXX Chaaa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten