maandag 16 september 2013

Herfst inspiratie 2013

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/10664119/?claim=z98eu7zm5b5">Follow my blog with Bloglovin</a>

Het is weer zover... de zon heeft ons kikkerlandje verlaten. Kou, regen & wind is wat de klok slaat. Maar wees niet getreurd want een nieuw seizoen betekent een nieuwe garderobe!
Ik ben gek op de kleding voor de koude seizoenen! Dikke truien, warme vesten, mooie sjaals hoe meer lagen kleding over elkaar hoe beter. Maar hoe ik al die kleding mooi met elkaar kan combineren is altijd nog even puzzelen, daarom zoek ik altijd wat inspiratie op! Hieronder staan een paar foto`s waar ik mijn herfst inspiratie uit haal mooi op een rijtje zodat ik jullie misschien ook een beetje kan helpen.

Enjoy!


-


-


-


-


-


-


-





Veel liefs!
XXX Chaaa










Geen opmerkingen:

Een reactie posten