maandag 14 oktober 2013

Sorry for being M.I.A


Daar ben ik weer! Tot mijn grote spijt heb ik een tijdje niks meer aan mijn blog gedaan... Door privéomstandigheden  heb ik een paar moeilijke weken gehad, waardoor ik gewoon niet de energie had om ook maar IETS te doen. Maar life goes on, ik laat alles achter me en maak een nieuw begin. Dus hier ben ik weer! Mijn lijst met to do-artikelen word langer en langer dus binnenkort vliegen de artikelen je om de oren.

Gelukkig is er ook iets geweldigs gebeurt de afgelopen tijd! IK HEB EEN NIEUWE BAAN! Eindelijk, na 2 jaar thuis te hebben gezeten ben ik weer aan het werk. Ik werk in de bediening van een klein, knus restaurantje. Mijn collega's zijn erg leuk en heb het er erg naar mijn zin. Super dus!

Ik hoop dat ik jullie een beetje up to date heb gebracht en er begrip voor hebben. Ik ga al mijn verloren blog tijd dubbel en dwars weer inhalen! Als jullie een artikel over iets willen zien, let me know, en ik doe mijn best er iets moois van te maken. Tot snel!

Heel veel liefs,
XXX Chaaa



Geen opmerkingen:

Een reactie posten