vrijdag 18 oktober 2013

15 Facts tag!

Deze tag zag ik voorbij komen op youtube en ik vond hem zo leuk dat ik hem zelf ook besloot te doen. Gewoon 15 feitjes over mezelf. Ik tag jullie allemaal om hem ook te doen! Laat het me weten als je hem ingevult hebt want ik ben erg benieuwd naar jullie 15 'rare' feitjes.



Enjoy!

1. What's a nickname only your familie calls you?
Mijn opa noemt mij altijd Jenneke, geen flauw idee waarom maar ik vind het schattig..

2. What's a weird habbit of yours?
Wat niet? Uhhm ik denk geluiden maken. Bij alles wat ik doe de hele dag door maak ik rare geluiden die nergens op slaat haha.

3. Do you have any weird phobias?
VOETEN, hou die dingen uit mijn buurt. Ik weet niet wat het is maar ik kan niet naar voeten kijken zonder rillen over mn rug te krijgen (zelfs nu ik eraan denk). En natuurlijk alle beestjes met meer dan 4 poten...

4. Whats a song you secretly love to blast and belt out when you're alone?
Rick Astley - Never gonna give you up. En die luister ik niet alleen als ik alleen ben hoor ook met iedereen erbij. No shame!

5. Whats one of your nervous habits?
Als ik me ergens niet helemaal op mn gemak voel kijk ik alleen maar strak naar mn telefoon, ik doe niks maar dat hoeven anderen niet te weten haha.

6. What side of the bed do you sleep on?
Gewoon prinsheerlijk in het midden!

7. Whats your first stuffed animal and it's name?
Dat was een konijn die ik van mijn buurvrouw heb gekregen, een konijn, met de naam konijn...

8. Whats the drink you always order at Starbucks?
Het is misschien niet te geloven maar ik heb nog nooit 1 voet in starbucks gezet. Ik drink nooit koffie of iets in die richting. Bah

9. Whats a beauty rule you preach, but never actully practice?
Elke avond voordat je gaat slapen ALLES van je gezicht wassen. Soms ben ik gewoon doodmoe en dan haal ik alleen een reinigingsdoekje over mn gezicht, maarja daar heb ik de volgende dag weer spijt van.

10. Wich way do you face in the shower?
Rare vraag... Maar ik sta met mn rug naar het water toe. Als ik het goed zeg...

11. Do you have any weird body skills?
Allebei mijn duimen kan ik uit de kom drukken. Haha klinkt heel goor, maar dat ik het eigenlijk ook!

12. What's you favorite comfort food that is 'bad' but you love to eat anyways?
Chips! En dan vooral hot & spicy pringles mmmm

13. What's a phrase or exclamation you always say?
OH MY GOD. Ja heel fout, maar hij komt toch iedere dag wel een paar keer voorbij.

14. Time to sleep, what are you actually wearing?
Ik heb het altijd koud in bed! Dus mijn dikste pyama die ik kan vinden en lekkere warme sokken. Zelfs in de zomer slaap ik met een pyama aan.

15. Whats did you used to wear that you tought was cool but now you realise it wasn't that hot?
Legging's inplaats van een broek. Zegt al genoeg toch. Als het geen kont zakken heeft bedek het!

Stuur me allemaal jullie versie! Ik kan niet wachten om ze te lezen.

Heel veel liefs,
XXX Chaaa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten